VARMT

jag vill börja detta inlägg med välkommen våren, gud så härligt det är! grymt varmt,
man kan ju nästan sitta i bikini? dagen har varit okej, för det mesta bra men ja en hyffsad dag helt enkelt.
dagen lite kort sådär..

torsdag:
vaknade klockan halv 8 på min sovmorgon för att ta min pencelin, sedan satte jag på tv och kollade bland annat på gårdagens repris av bigbrother, sen gick jag upp 08.40 och fixade mig, satt vid bussen i fem minuter kanske sen bestämde jag mig för att ta den andra, så gick till den andra bussen, ringde linnwetterlöw älsklingen, gud vad jag saknar dej. sen första lektionen spanska, vi gjorde inte så mycket 3 uppgifter sen gick vi ut i solen och spelade basket eller host host, alla 7D i spanskagruppen + våran lärare+ester,pauline. haha dom andra satt i solen istället, tjejerna vann ! och jag gjorde ett mål  sen gick jag, hedda, linn, ewa, filippa, felicia till stan men dom fortsatte gå till ån men jag gick till pappa, vi skulle gå till någon läkare som skulle kolla på min arm och bla bla bla, satte in nålar och massa skit, orkar inte berätta allt, sen gick jag och pappa till donken. sen sprang jag bokstavligen till min andra lektion som då var so, 10 minuter sent kom jag men läraren visste att jag var borta.
vi gjorde någon slags träningläger för eh jag vet inte vad, men jag och filip var bäst iallafall♥ sen gjorde vi våra ''länder'' och jag jobbar då men elin.. lyckat..haha, hon är min aftérblijvna tjurkie.. haha, och HENKE ALEX OCH JONAS var JÄTTE och då menar jag JÄTTE jobbiga, jag satte mig på henkes stol bredvid alex för att han skulle hjälpa mej , sen ställer jag mig upp och henke sätter sig ner bakom mej och det märker inte jag, (elin asgarvar) sen börjar dom tafsa på min rumpa med deras pennor och jag får paaanik på alex fast det är henke som gör det för jag vet inte att henke är där, sen puttar henke ner mig i hans knä och han kramar om mig , eller håller fast mig !! och det gjorde han i tio minuter, -.- fett dryg du är henke. haha sen gjorde jag och elin inte så mycket.. eller jag gjorde två sträck på våran affisch.. (y) juste ! innan allt det här hände hade vi någon tävling och vi vann :D haha men vi förlorade eller nej jag skojja, vi kom 4 i klasskampen, wihoo jag är fett nöjd.. thihi vi fick chokladägg.. stackars elin, alex tog hennes ägg, buhu.. sen hade vi håltimme, eller ah rast i 30 min, så alla i klassen gick ut och satte sig, häärligt. sen slöjd, det var det roligaste på länge.. okej nu ska jag se om jag kommer ihåg allt..

sofie- super sexiga guylourden
linn- den lurviga bögen
anton- den annolunda pedofilen
filip- den fula pirogen ( tror jag ? )
fanny- fakta ormen
rut- det rostade bäret
alice- as snygg
henke- härliga röven ( heta röven enligt han)
martina- manliga bruden
kim- kåta bögen
felicia- den stora silvriga musen ( tror jag)
hanna- heta araben

tror det var alla, bara så att ni vet jag är kungen över alla. mohaha.
sen tog jag bussen hem, messade lite, sen satte jag mig i solen med ett glas saft och mina två favoriter.
z & findus gullesnuttar. det är vad dagen har sett ut, nu sticker jag på träning, vi hörs ! kramkram



bilden tog jag igår, weard var ordet eller vad tycker ni ?


Kommentarer
Postat av: Filippa♥

söt som alltid gumman.

2011-04-14 @ 20:57:49
URL: http://filippaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0