jag saknar inte dej, jag saknar den du var förr...

jag saknar den gamla du , vart är du ? vad fan hände, allt pågrund utav henne.. du har förendrats du är exakt som hon, du säger att du inte har någon annan men vafan du är ju mej.. det är så stört hur mycket en person kan förendras så här snabbt.. när jag tänker tillbaka på våra minnen får jag tårar , jag orkade inte mer jag hade fallit och du kom och reste upp mig igen, vart är den personen? hur ska jag nu klara mig ? vem ska ta emot mej när jag ramlar? vem ska krama mej när jag gråter ? vem ska jag nu ringa när jag mår dåligt? jag gråter varje kväll jag kan inte låta det vara inne längre, jag orkar inte längre.. jag kan inte bara gå vidare utan dej.. vafan tjejen ?! tänk på våra minnen ? tänk på alla stunder vi har tillsammans , tänk på våra planer ? jag sitter och gråter jag kan inte mer jag kan verkligen inte , jag har fallit och kan inte ta mej upp .. den enda som kan ta mej upp är du, du ? men vartfan är du ? du var den bästa som hänt mig .. jag saknar dej något enormt ..

Kommentarer
Postat av: Linn :)

Vad har hänt stumpan? :( Grym blogg du har!!:D ;*

2011-04-07 @ 17:08:55
Postat av: tove

vem? :(

2011-04-08 @ 08:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0