HEJ RUBRIK

den slarviga headern kommer upp idag! jag vet bara inte hur man göra så jag får fråga någon. som sagt jag är sjuk igen, halsfluss har jag så jag äter pencelin och jag fick väldigt ont idag, men doctorn sa att jag inte '' smittade'' men jag hade så ont i halsen så jag gick inte till skolan idag. ganska skönt är det att jag inte sjukna till på påsklovet som är börjar på måndag ! gud va härligt. det är inte riktigt bestämt med i påsk ska vi åka och hälsa på våra kompisar. sen dom andra dagarna ska jag slappa och vara med kompisar, - skönt ! träna ska jag också göra ! och sen är det ungefär två månader kvar till sommarlovet ! tänk va tiden går fort , det var ju julafton nyss ? åh jag länktar till solen och sommaren så man kan äta glass och allt ,

 

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0