förlåt för en dag med no update..

men har varit i skolan och kan inte mobilblogga.. ( vet inte hur man gör) men nu får jag snart klämm på det !  och headern också jag har några som ska göra en header åt mej och sen tar jag alla en efter en ! jag har ''proffs''  ( skämt o sida ) men dom är jätte duktiga , ska bli så bra !  :)
dagen har vart bra, inte hänt nå speciellt ..

so, - gjorde klart läxan tills på torsdag, ( flumm med elin - reetarded turkyee.. )

livskunskap- tusen gånger starkare filmen.

matte - gjorde några tal  ( gud så kul det var, det satt en tjockis framför mej och babbla om kossor och kycklingar )

lunch- pasta med kalkonsås.. yääk

kemi- labbade och gjorde ''ler katter och elefanter''
sen idrott men jag har varit sjuk så jag kunde inte vara med ..

sen gick jag lite tidigare till bussen med filippa och bara stod och pratade, sen kom bussen .. vi gick på bussen ..av bussen.. ( intresseklubben antecknar) sen stod hon med mej och vänta på min buss  gullunge !

och nu är jag hemma.. har bara en läxa den här veckan och det är engelska ( är klar med den andra) så det ska jag göra ikväll ! men den får vänta..  nu ska jag fixa dagens outfit och kanske en hiss och diss, eller vad säger ni ?


favorit i repris på filippa, ( juste haha ni kanske har märkt att jag har fixat smilisar till bloggen hihi jag älskar dom) 
kram ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0