ååh ..

det funkar inte att göra inlägg på min käre iphone så jag kan inte blogga förns jag är hemma , och när jag är hemma pluggar jag ju, fan den här bloggen kommer gå great.. (Y)

onsdag:
vaknade upp klockan sju för att fixa iordning mej sen stack jag till baletten och det gick väl hyffsad jag har ju trots allt en bryten arm så, sen svenska dansade vi typ och sånt ? sen håltimme satt med alice och var almänt flumm.. sen hade jag lunch där vi fick avföring, seriöst det var bajs. sen hade vi svenska igen och vi spelade in en film det gick väl hyffsat bra kan man väl säga, musik , no och sedan spanisch så dagen har varit lång och ganska tråkig och imorgon då är det torsdag ! :D yay happy face :D och när man säger torsdag då menar man , sovmorgon, slöjd och so ! sen ska jag ner på stan för att köpa det sista för på freedag åker vi ! (jag är ju skadad men dom andra för köra bäst ) så nu håller vi tummarna , right ? ska ha en tävling snart om den som gör den finaste headern och så får den ett litet pris.



fråga mej inte varför men jag älskar bilden +++ att jag älskar tjejen på bilden mycket mer ! linn stumpan du är bäst my oldfriend. thihihihi.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur lärde du känna andrea hedin ?

är du och andrea hedin bra kompisar ?

hur fan kan du vara vän med henne hon är så jävla falsk?

2011-04-06 @ 19:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0