TJOHEJ

kom precis hem, imorse ringde camilla & behövde barnvakt, så japp jag cyklade dit och vi satt och gunga och pratade om allt möjligt, bland annat att katten låg på adams kalsonger och att barnen skriker.. haha jadu, sen kom albin och vi satte oss i sandlådan och thea förstörde bara mina ''kakor'' som dom säger. sen gick vi in och pratade med oscar& ritade. sen gick vi ut och cyklade och sedan spelade vi ett spel, som kom oscars kompis och jag stack hem, tråkigt nog. ska vara hos linn om en halvtimme exakt. det blir trevligt, sedan ska jag på träning.. -.- åh jag har vérkligen ingen lust på att köra, men men ! styrka med idisen får det bli. ahap nu ska jag vara hoss lin om 29 minuter om ni vill veta..



smått sexig bild på mej & linn.. 27 minuter kvar, och ja jag räknar ner..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0