jag hann blogga endå!

klockan är tjugo i fem och jag är klar, har packat , (nästan allt ) och ska snart byta om till träningskläder ! åh det ska bli så kul att kolla på mina tjejer som kör ! wihoo ! på lördag kör vi !  dagen var helt okej , spanskan gjorde faktiskt väldigt mycket , efter spanskan stack jag och linn till stan och jag köpte en film , sen so gick bra ! jag och elin jobbade på stenhårt ! sen så lurade våran mentor oss -.-' kolla, innan hade en kille i min klass gett henne alltså anna en semla med raklödder på , och det märkte anna så.. niorna kom till  våran so och ba, alla i temaklassser ska komma till matsalen klockan halv två, när vi var där kom inga och våran rektor var där.. så började han babbla om att vi skulle få betyg i sjuan redan... men bara på en sak.. alltså hemkunskap.. vi ba: ööh det har vi inte, så fortsatte han och babbla om att det inte skulle bli enskilt utan hela klassen skulle få ett gemensamt betyg.. haha och ingrid ba. men  vafan jag vill ju ha mvg det kommer ju aldrig funka !!!!! haha sen så började han igen och ba- ni ska baka en bakelse har ni sett vilken ( han gick och hämtade semlan) sen kommer anna med en lapp '' 7D NI ÄR LURADE'' ÅÅH VI BLEV SÅÅ SURA ! men anna vi ska ge igen tro mig...
haha sen slöjd började med min barba skön ;) hahahah! sen slutade vi så jag tog eller sprang till bussen nu är jag hemma och ja ska byta om .. puss på er !



jag älskar dej mormor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0