Jag är nästan där

jag kommer jag kommer jag kommer jag kommer nu du håll ut..nanana..

hej på er !
nu mår jag lite bättre, så får se om jag går i skolan imorgon. men på fredag kommer jag.
sovmorgon då , det höjer vi tummen för. vad har ni gjort idag?
jag har kollat på våra bästa år, och sen dumma mej och sen OC och bachler ja, jag har kollat på många program idag. nu sitter jag och dunkar musik på mitt rum och har precis ätit upp min fjärde piggelin för dagen, och det blir mer. åh min hals dödar mig ! nu ska jag inte göra någonting, skönt ! faan kom på en sak jag måste göra, men åh palla, aja jag måste så vi hörs efter..



jag älskar dig min allrabästavän. valborg blir bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0