gud va irriterad jag är ?

svar på tal :



för det första, väldigt fegt utav dej att kommentera i anonymt.

jag och andrea träffades för två års sen med våran kompis elvira och sedan så träffades vi efter och blev bättre och bättre vänner. ja , jag och andrea är bra vänner, väldigt bra vänner. hon är min bästavän och det kommer hon alltid vara.

andrea är hur underbar som helst , nästan den enda personen jag kan lita på just nu. hon finns alltid där , svarar alltid när man ringer, ringer om hon märker att det är något fel . alla säger , "hur kan du vara vän med andrea är inte hon värsta fjortisen" jag blir så less på er? ja andrea har varit fjortis, men vi brukar bara kolla på gamla bilder och skratta. andrea är verkligen inte fjortis hon är precis som alla andra förutom att hon har det lilla extra. sluta kommentera att hon är fjortis falsk och massor. nu får ni det klart för er.
ANDREA ÄR INTE FJORTIS
ANDREA ÄR INTE FJORTIS
ANDREA ÄR INTE FALSK
ANDREA ÄR INTE FALSK

hon är min bästavän och jag är så jävla glad att hon finns i mitt liv, skulle aldrig klara mej utan henne.

du är mitt allt seriöst mitt allt. utan dej jag vet inte vad jag skulle ta mig till, skulle säkert sitta på psykhem eller nått . du ska veta hur mycket jag älskar dej, mest av allt. du är den som betyder mest. min älskade tvilling, själ allra bästavän. Tack för du alltid finns och jag finns för dej alltid. skulle göra vad som helst för dej. lämnar du mej då dör jag seriöst, jag behöver dej, det är DU som förstår mig, ingen annan. lova mej att aldrig lämna mej. jag älskar dej mest av allt i hela världen bästavän .

jag och andrea på vara dom omognaste personerna i världen. puss på dej hjärtat mitt ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0