GODMORGON

har precis vaknat eller för tjugo minuter sen, vi har båda legat vid facebook hela morgonen& nu ska vi gå ner och äta frukost, igår kom vi hem från träningen vid halv 10, då duschade vi och åt middag, satte oss vid datorn & kollade på film, dumma mej är så bra, :D
sen somnade jag typ, haha stackars mickis.
idag ska jag gå och göra acropungtur, hahah bra stavning, sen ska jag nog på stan med simona bebis, tror jag.
jag bloggar mer när jag kommer hem eller när jag har tråkiggt, det blir ett tidsinlägg så att säga.


super sexi bild på mej & andrea , snutte <3


Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Hoppas du får en bra dag sötnos :)

Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-20 @ 17:17:00
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Sofia

förlåt om jag är lite nyfiken. du har gjort illa armen va? vad är det som har hänt?

2011-04-20 @ 18:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0