God Morgon

God morgon på er , vaknade samma tid som igår 09.38 av ingenting,
kollade runt i mitt rum och tänkte efter på filmen jag såg igår. vad gjorde ni igår?
jag skulle vart med simona , men det vart inte så. så jag satt bara ute med mamma.
sen träning, körde styrka med tove och sedan kollade vi på när dom strömmade.
åkte sedan hem och duschade åt mat, köött & klyftpotatis och ett stort glas cola, mums säger jag ba.
sen satt jag och mamma och kollade på en hemsk film, och den hade hänt på riktigt (?) tycke så synd om honom.
haha ni fattar säkert ingenting, just nu väntar jag på att solen ska komma fram och skina, det ska ju bli 16 grader här idag, härligt. sedan ska jag nog träffa andrea min fnutt, och sen sover hon förmodligen här, om det blir som bestämt.. (a) juste, träning har jag idag också, men jag fick välja om jag skulle gå eller inte, så det beror på.
bloggar lite senare med  dagens outfit och sånt där skit, och ikväll blir det nog ett yttligare inlägg, nu ska jag fan inte sitta här och skriva jag ska ut ! ha en bra söndag, så ses vi ikväll.



vrid på skallen, bilden är grotesk.. ( stavning, haha )


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du ha någon frågestund eller nått?

2011-04-17 @ 10:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0