dagen lite snabbt.

satt ute i solen med min cola och ben and jerry's sen gick jag in för det blev kallt och blåsigt, sätter mej i soffan och kollar på film sen ringer det på dörren, elin och märtis gullefnuttisar ♥ så jag gick ut med dom och bara pratade och planerade valborg, mysigt, mysigt. vi gick lite här och vart och bara babblade och babblade.. sen gick jag hem och då kom pappa och min bror hem så vi satt och kollade på film sen nu gick jag upp för jag orkade inte sitta nere och inte göra någonting. så nu sitter jag här och ska fortsätta på min header, ååh jag orkar inte fixa den jag gör såå fult, men får väl fråga någon utav mina underbara vänner om dom kan göra en åt mej ? ni ska få se min senare när min fula är klar men vi hörs sålänge !



och ja jag saknar italien ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0