GODMORGON

årets första myggbett , catchiiing
gårdagen lite kort
åkte till stan och gjorde acrupungtur sen gick jag & åt på texas long horn med mami & dadi. sen fortsatte jag&mami och jag köpte, tre par shorts, en jeansjacka & en tröja. sen stack jag hem& gjorde igenting sen kom valalinn. vi cykla till willys och gick runt& ba, vala jag sver säg wallla och massor fick även en bild på min duunder korv, hahah. vi köpte godis för 1kg, chips och läsk. cyklade hem till henne och kollade på bratz. myys. idag ska vi ha det ännu mer myys, för vi eller hon ska vara hundvakt och då ska jag va med. nu ska jag gå ner och äta min pencelin. ha en bra skärtorsdag och glad påsk.


bilden är gammal men skiterii.

Kommentarer
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/april/torsdag-dagens-blogg-2.html#comment

2011-04-21 @ 12:50:25
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0