DAGEN/KVÄLLEN MED BRUDARNA

började med att vakna upp med andrea bredvid mig, vi fixade oss och åt frukost & så. sen tog vi bussen till stan & sedan bytte vi till 6:an, vi åkte till azin&negin. negin var på willys med sin mamma, men jag&andrea&azin satt typ mest bara och pratade, sen ringde vi amanda som först inte ville, men sen övertalade jag henne, men sandra ville inte. så vi tog bussen till stan & såg öb, haha så vi hoppade av på ö&b och kollade runt lite och köpte även godis och engångsgrill och chips, grymt billigt. sen gick vi ner till clas olhssons för vi skulle ha batterier, men då ringde amanda så jag och azin gick & hämtade henne, vi träffade seyran på vägen, men bara en stabbis. sen gick vi till stadsparken och började grilla, azin stod & vifta mede vårat jävla korvpacket för att röcken skulle gå bort, haha. men vi satt och åt chips&godis och drack cola och lyssna på musik medans. korvarna smakade blä , haha med det var typ icakorv, haha. sen åt vi våra jordgubbar. hade det grymt mys & så. vi träffade även några killar som azin&negin&amanda kände. sedan gick vi för att vi ville vara själva så vi satte oss vid bryggan men då följde dom efter -.-, men kul var det haha. azin & amanda doppade sina fötter i ån. haha och amanda var såhär nära på att hoppa i, sedan gick vi till en resturang och gick på toa, negin satt och kissade med öppen dörr och det stod en pedofil och kollade på henne, hahahha. grymt kul, sen satte vi oss på varma gubben och så, sen stack vi till någons studsmatta&dom hoppade, jag&andrea satt bara och pratade. & juste då kom sandra när vi hoppade. sen gick jag och andrea till bussen och sen stjussade vi hem henne efter en stund. så var dagen och den var underbar så jävla bäst, älskar er tjejer, ni betyder så grovt mycket.

bilder kommer sen min dator hackae


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0