bloggade aldrig igår..

men jag var sjuk och låg i sängen/soffan och mådde dåligt, idag är jag på bena iallafall fast jag är inte riktigt ''frisk'' men sånt är livet, ska bara vara ute och sola idag, gud så varmt det är ?! helt underbart ! och höörrnii snöön är borta ! det är vår ! och om en och en halv månad är det sommar ?! gud så härligt. nej nu ska jag ta min iskalla cola med citron i och bara sätta mej i solen och steka, no update todaay inte.. men kanske ikväll och kanske ett till ? vem vet? om en vecka är det pååskloov, boohjaa ! det höjer vi tummen också för.

dagens outfit and facelook





ni når mej på min mobil!

Kommentarer
Postat av: emma

sööt:),och snygg tröja!<3

2011-04-10 @ 16:24:40
URL: http://baraenemma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0